تماس رایگان

Home/شرایط و قوانین
شرایط و قوانین ۱۳۹۵/۶/۲۳ ۱۳:۴۴:۴۵

محتوای این صفحه ممکن است تغییر کند، لذا مشتری موظف است قبل از دریافت هرگونه سرویس این صفحه را مطلعه نماید

  • مسئولیت اعلام اشتباه آدرس دامنه به عهده مشتری می باشد و قابل تغییر نیست .
  • نصب هر قالب تنها یکبار به صورت رایگان انجام می شود .
  • قبل از خرید، در صورت داشتن هرگونه ابهام یا سوال با ما در میان بگذارید.
  • هر مشتری مجاز است قالب خریداری شده را تنها بر روی یک دامنه فعال کند.
  • با توجه به اینکه قالب کانی شاپ ثبت شده می باشد، هر گونه استفاده غیرمجاز پیگرد قانونی خواهد داشت .
  • امکان برگشت وجه به هیچ عنوان وجود ندارد . قبل از خرید تمام قسمت های قالب را بررسی و سئوالات خود را از طریق تیکت یا تماس با شماره ۰۹۳۳۳۹۹۹۰۳۳ مطرح کنید .
  • امکان تغییر نام دامنه اعلام شده و یا انتقال قالب روی یک دامنه دیگر وجود ندارد . برای دامنه های دیگر باید لایسنس جداگانه تهیه شود .
  • مسئولیت خرید هرگونه نسخه جعلی و کپی برداری شده از یک از قالب های کانی تمز بر عهده خریدار بوده و پیگرد قانونی دارد.
  • اعمال هرگونه تغییر در کد فایل های قالب، باعث خارج شدن قالب از گارانتی توسعه دهندگان خواهد شد.
  • دریافت بروز رسانی های قالب کاملاً رایگان می باشد.
  • دریافت پشتیبانی تنها از طریق سامانه پشتیبانی کانی تمز به آدرس ” support.kanithemes.ir ” امکان پذیر می باشد.
  • شماره تماس ۰۹۳۳۳۹۹۹۰۳۳ تنها جهت مشاوره قبل از خرید می باشد .
  • برخی از افزونه ها بصورت رایگان و برخی بصورت تجاری در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.
  • در صورت خرید افزونه تجاری فرآیند نصب و پیکربندی آن رایگان می باشد.
  • نصب دموی هر قالب برای اولین بار رایگان و دفعات بعدی مبلغ ۳۰ هزار تومان می باشد .
  • نصب رایگان دمو فقط و فقط روی کنترل پنل های CPanel و Direct Admin انجام میگیرد ( کنترل پنل هایی مانند Plesk و … با دریافت هزینه انجام می شوند ) .
  • قبل از ارسال تیکت بخش مستندات کانی تمز را به دقت مطالعه نمایید.
  • سئوالات غیرمرتبط با قالب ( مانند مشکلات افزونه ووکامرس ) جز پشتیبانی محسوب نمیشوند ؛ اما تا جایی که امکان داشته باشد راهنمایی های لازم ارائه خواهد شد .
  • پشتیبانی کانی تمز شامل تغییرات در قالب ها و افزونه ها نمی باشد ( این موارد با دریافت هزینه قابل انجام می باشد ).
  • پشتیبانی قالب های کانی تمز برای یکسال کاملاً رایگان می باشد .
  • حداقل مدت زمان برای پاسخ دهی به تیکت ها ۱ ساعت و حداکثر ۲۴ ساعت می باشد.
  • ساعات کاری بخش پشتیبانی همه روزه ( بجز ایام تعطیل ) از ساعت ۸ صبح الی ۸ عصر می باشد .

این قوانین ممکن است بروزرسانی یا تغییر داده شوند و مشتریان باید همواره قبل از دریافت محصول یا سرویس آنها را مطالعه نماید .